niedziela, 30 marca 2014

Wycieczka rowerowa - druga w 2014

Wiosna w pełni. Słońce świeciło cały czas. Dobra pogoda na spacery . Mieliśmy wziąć kijki ale jednak zdecydowaliśmy się na wycieczkę rowerową. Trasa dłuższa niż poprzednio i wiele zdjęć wiosennych. Pojechaliśmy wałami za ZOO , później do Hali Stulecia ,obok fontanny i przez park do ulicy Mickiewicza i mostów Chrobrego. Następnie kierunek- dom 

Fontanna jeszcze nieczynna, bez wody, pergola jeszcze nie jest zielona ale widać wiosnę. Ludzi dużo na spacerach , siedzących na trawnikach...

Wycieczka zmęczyła nas trochę :) Na rowerze kilka godzin z krótkimi przerwami odczuwamy teraz:))) 

Dużo zdjęć, uprzedzam:) 










































I już w domu.

4 komentarze:

  1. Kaziu nie będę wpadać,jak będziesz pokazywać polskie krajobrazy,bo mi się tęskni strasznie;((
    W czwartek lecę,więc się nacieszę;)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. O! super wycieczkę sobie zrobiliście. Wiosna znaleziona, aż ją czuje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kaziu, jestem u Ciebie trzeci raz. Z namaszczeniem oglądam każde Twoje zdjęcie.
    Kościółek drewniany jest cudowny. Taka architektura to moja wielka miłość.
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wycieczka, dużo pięknych miejsc i tak słoneczne dni, że nie dziwię się, że jeździsz rowerem:)) Ja tylko chodzę z psami na spacery:)
    Nigdy nie byłam we Wrocławiu,a wiem, że to piękne miasto:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń